Плани навчальних проектів для STEAM освіти

Cтворення навчального проекту для STEAM освіти
1. Формування мети, завдань навчального проекту.
2. Визначення результату навчального проекту. 
3. Формування такого проблемного питання, під час дослідження та рішення якого учнями мають бути використані знання з природничих наук, технологій, інженерії, мистецтва (література, архітертура, музика, риторика, письмо, образотворче мистецтво та ін.), що впливатиме на формування та розвиток вмінь і навичок із зазначених галузей науки, а також вмінь використовувати ці знання для рішення проблем кар'єри, навчання, повсякденного життя та ін.
4. Написання плану навчального проекту, що має охоплювати формальне, неформальне та інформальне навчання, зокрема дистанційне навчання з використанням інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ).
5. Надання учням пропозицій щодо використання ІКТ, наукової літератури, корисних електронних освітніх ресурсів та ін.

Немає коментарів:

Дописати коментар